Monday, February 4, 2008

Brown


I februar trenger jeg fargen brun å varme meg på. Jeg har ofte tenkt å søke om klimatisk asyl på Jamaica, men har ikke funnet noen måte å sende følelsen av en lang, våt vinter med en frossen sjel i en søknad, så det får vel vente.
Jeg har begynt på februarsokkene, i et brunblåhvitt lamullgarn som er helt nydelig å strikke med.


Jeg har også en forhatt brun UFO liggende, i dobbelt alpakkagarn. Årsaken til at den er forhatt er at jeg ar vært nødt til å rekke den opp en del ganger. Første gang fordi jeg oppdaget at jeg faktisk ikke er størrelse Sumo, den andre gangen fordi jeg lot strikketøyet ligge i en liten kurv over sommeren og fant ut at katten hadde brukt det som seng. Etter å ha rukket det opp igjen og vasket vekk en cm kattehår, og begynt på nytt enda en gang, er det bare en og en halv arm igjen, så *ferdig* burde være innen rekkevidde.

1 comment:

Anonymous said...

Nydelige farger på sokkegarnet, og jeg må si jeg gleder meg til å se den brune genseren ferdig altså! ;o)