Wednesday, February 20, 2008

What a present!


Kameraet mitt er dessverre ikke bra nok til å vise nærbilde av de fantastiske små pingvinene jeg har fått. Dere ser dem i den lille posen. Til min hemmelige venn: Dette må være Den Kuleste Gaven. Er det meningen det skal være pingvinmaskemarkører? Jeg er stygt redd for at de kan bli brukt til ØREPYNT. De er dødskule. Også så fint garn! Jeg har planer om å finne en måte å blande disse tre flotte blå nøstene til ett prosjekt. Fargene er nydelige. Jeg har ikke prøvd Ara ennå, så det blir spennende. Denne gaven var midt i blinken. Tusen tusen tusen takk.

Jeg elsker pingviner! Jeg har fjernadoptert en jeg har kalt Pingle Torpedo, han er min yngste sønn. Ihvertfall den minste. Navnet kommer av at de er litt pinglete og rare på land, der fugler helst bør være, men totalt i sitt rette element der fisker egentlig skal trives, og fyker rundt som strømlinjeformede torpedoer. (Ikke sånne anabole torpedoer altså, men raketter).

Her er et bilde av Pingle Torpedo:

1 comment:

Fjellrosa said...

Så fine en gave du fikk da!!!
Blir gjerne med deg på shopping jeg...er ende i enebakk annenhver uke jeg!!! Får jeg det til kommer jeg igjen på kafeen også!!! kjempe hyggelig og treffe deg /dere!! klemssssssss